21. maaliskuuta 2012

Kolme pukkia

Olipa kerran kolme pukkia.Ne asuivat vuoren juurella jossa ei ollut paljon syötävää,mutta sillan toisella puolella kyllä oli syötävää.Pikku pukki kipitti sillalle, vaan peikko huusi -Kuka minun sillallani juoksee?!-Minä vain pikku pukki..-Ahaa minäpä tulen ylös ja syön sinut.Huudatti peikko-älä syö minua.Minun veljeni tulee pian, hän on paljo isompi ja herkullisempi, kuin minä.Keski pukki tömisteli sillalle.-Kuka minun sillallani juoksee?!-Minä vain keski pukki.-Ahaa, minä tulen ylös ja syön sinut.
-älä syö minua.Minun iso veljeni tulee pian hän on paljon isompi ja herkulli sempi kuin minä.
isoin pukki tömisteli sillalle.-Kuka minun sillallani juoksee?!-Minä vain isoin pukki.-Ahaa minäpä tule ylös ja syön sinut.
-Tule vain! peikko tuli ylös, mutta isoin pukki työnsi peikon jokeen, eikä peikoa nähty sillä main enää koskaan.
Loppu

Ei kommentteja: